hujan oh hujan..

salam dunia buat semua..

lama dah rasa saya tak intai blog ni,apa dah jadi tak tahu la..ok,sekarang saya tak citer pasal ni,saya nak citer pasal kawan saya..al-kisahnya bermula dengan hujan..semua sedia maklum kan pasal banjir teruk yang sedang melanda sekarang?saya ada kawan,dia duduk di Dungun..kesian sangat kat kawan saya ni,dia n family dia kena pindah ke pusat permindahan sementara kerana kawasan yang dia duduk tu telah ditenggelami air..



( ni la rumah ke 2 ambe..kawan saya hantar gambar ni )


sepanjang dia duduk kat tempat tu,rutin harian dia tengok orang,puas tengok orang makan,puas makan tido,puas tido makan lak..begitu la rutin hariannye..mesti puas giler...mujur la dia ada anak sedare yang boleh wat hilang rase bosannye itu...



( nie la anak sedare dia yang terlalu hyperaktf...hehe )



(aksi-aksi amsyar time bosan melanda )

macam-macam citer yang dia citer kat saya..rasanye tak sanggup duk situ..tapi apa pun tu adalah satu pengalaman buat sahabat saya tapi saya tak pernah lalui lagi la setakat ni tapi mintak jauh la.. hehe..buat mangsa-mangsa banjir,bersabar lah dengan ujian ni...

ok la,setakat ni je dulu,saya tengah kesejukan dah ni..idial pun beku dah wase..hehe
sirru alabarakatillah...

0 ulasan:

Post a Comment