peristiwa yang mengerikan...

Kira-kira sebulan sebelum exam pelajar tahun 1 & 2 diwajibkan menyertai program yang dihandle oleh tahun 3 dibawah HEP KUDQI. Bermulalah peristiwa yang mengerikan Apabila benda yang saya x suka dijadikan salah satu barang amanah. Benda tu ialah belon…..
..tiba masa barang amanah tu diagihkan kepada peserta hati saya mula mengomel macam-macam. bakpe belon barang amanah macam xdok dah benda lain ..huhu...benci...benci..masa tu tuhan je tahu perasaan saya. tiba giliran saya kena ambik ,saya xambik ,berapa orang dah ad-hoc mai bagi belon ke saya tapi saya xambik...saya kata biar r gane-gane pun saya xboh ambik belon...biar r kena denda pun,akhirnya ad-hoc tu lari....selain belon ada 2 barang lagi yang dijadikan barang amanah iaitu jarum ngan tali ropia..peserta kena wat masuk tali tu dalam jarum, masa tu rasa macam duk kat salji sejuk ketor tangan saya masa nak wat masuk tali dalam jarum gara-gara takut belon..hehehe...sampailah hari kedua program saya diberi buku untuk dikupas didepan peserta sekiranya dipanggil sebagai denda sebab saya xambik belon...secara jujur ,sedap buku dari belon ,biar r kena bagi tazkirah pun sekurang2nya dapat ilmu dari pegang belon xtahu benda...hehehe...takut punya pasal..
ni gambar saya ngan k.suwibah masa saya kena bagi tazkirah..hehe..hari last sebelum gi haiway treking saya kene kupas apa yang saya faham dari buku yang saya dapat yang bertajuk akidah & perjuangan ahli sunnah wajamaah, kalu x silap la, rasa ye doh..tapi peristiwa tu wat saya nak marah kat orang.hehe..apa pun saya nak mintak maaf banyak2 kat tahun 3 terutama kat k.suwibah, saya marah kat ye tapi ye xmarah mula pun siap pujuk ag ,kebetulan masa tu ye x bape sihat...nasib saya la tu...hehe

*tu la peristiwa yang mengerikan saya, iaitu BELON..benda yang buat saya xleh tido malam...

0 ulasan:

Post a Comment