Jamuan Perpisahan Robie' 06



terciptanya satu kenangan yang tak mungkin saya lupakan..


Sehari sebelum exam salah seorang sahabat saya telah buat satu jamuan perpisahan untuk merai kan sahabat-sahabat tahun tiga yang bakal meninggalkan KUDQI…waaaaaa.sedihnya,tinggal saya sorang-sorang kat sini….boleh dikatakan semua sahabat-sahabat saya dari saf robie’ 06 ada masa jamuan tu tapi ada 2 3 orang yang tak dapat hadir antaranya Asma’ Wahap yang tak dapat hadir sebab dia dapat melanjutkan pelajarannya ke UIA..bravooooo…Kamariah Yusof n ada lagi la…sukenya rasa dapat kumpul ngan kawan-kawan macam robie’ dulu-dulu…walaupun ramai lagi yang tak ada,biase ler duk kat oversea jamuan tu tetap meriah dengan hidangan nasi ayam berulamkan air sirap …aduh,lapoooo je wase perut ni…hehe.. lepas selesai jamuan tu kitorang sempat merakamkan kenangan bersama..untuk akhirnya kami dari saf robie’ 06 mengucapkan jutaan time kasih yang tak terhingga buat che nor maisarah sebab dah susah payah buat jamuan untuk kitorang..hehe,dan tidak lupa jugak kepada tukang-tukang yang buat koktel,antaranya saya ler, Sa Bulat, Yah Mail, n Jannah…okey la,saya nak gi ngadap Allah lak..

walau apa pun saya doakan agar semua sahabat-sahabat saya Berjaya xspeceli yah, sa, jannah, tengku n sume lah tahun 3...

0 ulasan:

Post a Comment